Καλό Καλοκαίρι!

Το κολύμπι στο κέντρο της πόλης καθίσταται επιτρεπτό μόνο στους διαθέτοντες ψαροντούφεκο

Κι εκεί που κολυμπάς πλονζέ στη γαλαζοπράσινη λαοθάλασσα σηκώνεται ένα τσουνάμι και παρασύρει μύριες λευκές σκηνές και δυο φορτηγά σκουπίδια, αναγκάζοντας κάθε φτωχό καντινιέρη να χάσει τα σουβλάκια του στο πλατσούρισμα. Την ίδια ώρα, κρυμμένος μέσα στο αφρισμένο κύμα, πλησιάζει ύπουλα ένας λευκός καρχαρίας που, βλέποντάς σε τρομαγμένο κι ευάλωτο, ανοίγει τις τεράστιες σαγόνες του και ΓΑΠ!... κοκκινίζει ο κατρουλότοπος--

Εντάξει, χαλαρώστε, όλ’αυτά ίσχυαν μόνον όσο πολεμούσαμε την κρίση. Τώρα που την παντρευτήκαμε... καλές μας βουτιές!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμίζεις το ΑΧΑΪΑ channel που κάθε που έφτανε ο Μάιος έβαζε ντοκιμαντέρια με λευκούς και κάθε είδους καρχαρίες, xαxαxα!!!
Κι επίσης το STAR channel που πάντα λίγο πριν το καλοκαίρι μας θυμίζει τις θρυλικές ταινίες με τα σαγόνια του καρχαρία.
Λες να φταίνε τα σουβλάκια που ήρθε ο ζαχαρίας τόσο κοντά στην ακτή? Άσε που, με βάση τις τελευταίες ταινίες επιστημονικής φαντασίας, οι ζαχαρίες έχουν πλέον μεγαλύτερη νοημοσύνη από τους ανθρώπους και καταστρώνουν ακόμα και σχέδια εξοντωσής μας... Μήπως να στέλναμε τον Γιωργάκη να κάνει μια βουτιά???
Ακριβή

CM είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑ! Δε φταίω εγώ που δεν έκανες το συνειρμό του μεγάλου λευκού με το "ΓΑΠ" αντί για "ΧΡΑΠ", το κέντρο της πόλης με το σκουπιδομάνι αντί της παραλίας, της "γαλαζοπράσινης" λαοθάλασσας αντί της (σκέτης) θάλασσας, τις σκηνές και τις σουβλακοκαντίνες! Για να μην πω για τα λέιζερ που σημαδεύουν τους "καρχαρίες". Τώρα θα μου πεις "τι είν'όλ'αυτά τα κουλά που μου τσαμπουνάς ρε ζαβό"! Α! Α! Α! θα σε μαλώσω... γιατί αν είχες ανέβει έστω και μια φορά στο Σύνταγμα θα το'χες πιάσει το νόημα αλλά, άντε... εν πάσει περιπτώσει... είχες μια πολύ σεβαστή δικαιολογία αποχής ;) Είναι συμβολικό το κείμενο και φρονώ ότι οι γνώστες κατέκτησαν την αλληγορία! Εσύ όμως... LOL
Μπέμπη, Μπέμπη η μαμά σου είναι μια χαζήηηηη!... :p

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι χαζή φίλτατη... απλά δεν έπιασα όλο το νόημα του κειμένου σου. Και νομίζω πως δικαιολογούμαι μιας και το λιγοστό μυαλό μου το έχω χάσει εδώ και κάτι μήνες. Και προβλέπεται να γίνει και χειρότερη η κατάστασή μου όταν με το καλό έρθει ο διάδοχος. Τότε θα το χάσω τελείως το εναπομείναν μυαλουδάκι μου Χρύσα...!!!
Ακριβή

ΥΓ: μην με λες χαζή "μπροστά" το παιδί, θα του δημιουργήσουμε ψυχολογικά προβλήματα... xαxαxα

CM είπε...

Αχ αυτό το παιδί... ψυχούλα μου... υγιέστατο και υπομονετικό να βγει, πρώτα ο Θεός!!! :)))

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ
Ιδιαίτερα μαθήματα Ισπανικής γλώσσας και πολιτισμού. Συνεδρίες και από το διαδίκτυο (skype). Μεταφράσεις. Το πρώτο μάθημα δωρεάν. Εκπτώσεις & προσφορές!
Copyright © 2007. Από το Blogger.

Πολιτισμός Πολίτης

Πολιτισμός Πολίτης
Πολιτιστικό ηλεκτρονικό περιοδικό των Εκδόσεων Περίπλους

Το τέρας των ειδήσεων

Το τέρας των ειδήσεων
www.newsbeast.gr

Περί φίλου και... φτερού

Περί φίλου και... φτερού
Συντάκτρια: Χρυσούλα Μολογιάννη. E-mail: mologianni@gmail.com

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

Παρακάτω αναφέρονται όλα τα εκδομένα βιβλία, τα σενάρια ταινιών, οι στίχοι και τα ποιήματα της Χρυσούλας Μολογιάννη

Recent Comments